Önskelista / Jul 2013


img
Här är några av sakerna jag önskar mig i årets julklappsutdelning. Alltid lika svårt att komma på något varje år, har ju redan så mycket jag är glad för. Men en liten lista fick jag ihop i alla fall. Frusen som jag är nu på vintern så är det flera saker som kan värma mig lite extra.

♥ Vit vinbox i plåt (från Pigammaren)
♥ Vita dunsockar eller pälstofflor
♥ Elektrisk värmefilt (märket OBH Nordica)
♥ Kusmi tea, chocolate mint eller spicy chocolate
♥ Yogaliv, energi (från CDon)
♥ Robin Stjernberg, CD
♥ Oscar Linnros, CD

wishlist2013

Kommentera

