Julpysslat idag


img
Vad gör man en grå och trist dag som denna? Jo,man julpysslar! :-)

Här har jag tagit min fina trollhassel-gren och hängt upp den i transparanta trådar i ett fönster. Och så har jag tagit vanliga tråkiga vita julgranskulor och pimpat dem med bl.a. glitterstickers, pärlor, tofsar och glasprismor. Sedan hängde jag dem i olika långa vita sidenband. Blev helt ok! Det var jättekul att få pyssla lite, det var längesedan sist.

De flesta saker har jag inhandlat på Panduro, förutom stickers som jag hittade på ICA. Och smyckesdetaljerna kommer från min verkstad hos Kronjuveler såklart.

pyssel

Kommentera

