Buzzador / Test av ReCharge


20130906-154232.jpg
Nu har jag så smått börjat testa ReCharge – energibrus.

Jag själv, min familj och några vänner fick genast Äpple/Litchi som favoritsmak. Rätt så god. Dock var det en lite bitter eftersmak. Antar att det är koffeinet som gör det. Tyvärr var det ingen av oss som kände av den där riktiga ”kicken”. Det ska vara 75mg koffein i ReCharge, men jag tar hellre några koppar kaffe för det ger mig en större kick än vad detta gjorde. Så tyvärr måste jag ge ReCharge ett lite dåligt betyg. Men jag ska buzza vidare om den här produkten ett tag till och fler ska få testa den framöver.

ReCharge
Det är verkligen jätteroligt att vara med på dessa kampanjer och jag kan varmt rekommendera er kära läsare att bli Buzzadorer. Här finns lite kort information om hur jag blev en Buzzador och vad det innebär. Är du själv sugen att prova på tillvaron som Buzzador kan du bli medlem gratis här.

Kommentera

