Buzzador / Kampanj för ReCharge


20130906-154232.jpg
Nu skall testas lite nya produkter igen! Genom Buzzador. Den här gängen gäller det ”ReCharge” – en energidryck som ska gör dig pigg direkt. Brustabletterna finns i två smaker. Jag fick precis hem mitt paket i brevlådan. Spännande!

Vill såklart även dela med mig av lite extra energi till mina bloggläsare – så här kan du beställa hem ditt eget produktprov av ReCharge helt gratis! Bra va?

ReCharge
Det är verkligen jätteroligt att vara med på dessa kampanjer och jag kan varmt rekommendera er kära läsare att bli Buzzadorer. Här finns lite kort information om hur jag blev en Buzzador och vad det innebär. Är du själv sugen att prova på tillvaron som Buzzador kan du bli medlem gratis här.

Kommentera

