Mysigt hos ”farmor”


20130906-153558.jpg
Besök hemma hos Hannas farmor. Alltid mysigt. Hon är en underbar kvinna som jag alltid tyckt väldigt mycket om. Kallar henne själv alltid för farmor ;-) Och trots att det är mitt ex mamma så har vi umgåtts en hel del genom åren ändå. Jag var hemma hos henne jätteofta när jag väntade Hanna och när hon sedan fötts och var liten. Och nu börjar även lilla Emma bli bekant med henne :-) Hon kommer alltid att vara en gullig extra-mamma för mig. Det är jag väldigt glad för :-)

farmor

Kommentera

