Roligaste leksaken just nu


20130825-153049.jpg

En kassaapparat hade jag och lekte med när jag var liten, liksom äldsta dottern. Den kunde man leka många timmar med i sträck, minns jag. Så nu har även lilla Emma fått en egen apparat. Och naturligtvis blev den en succé direkt. Det medföljde även en del matvaror att scanna in. Egentligen är hon lite för liten (det stod från 2 år på kartongen) men jag plockade bort de lösa delar som ingick och som kunde vara farliga. Typ nyckeln till lådan, småkorkar på vissa av matvarorna samt några kartonger. Hon får ha dem senare. Leksakspengar kan man köpa till sedan också såklart, men tills hon lärt sig att inte stoppa precis allting i munnen får det också vänta. Hon har ju kredit-kort nu, så jag tror hon klarar sig ändå ;-)

20130825-153213.jpg

Kommentera

