Fyndat en babyvakt


20130728-224319.jpg
Shoppade på gekås i Ullared för ett tag sedan. Normalt brukar det inte bli så mycket superfynd. Jag menar, mycket är ju lite billigare än hemma men inte så överdrivet snorbilligt. Fast den här gången var jag på jakt efter en elektronisk trådlös babyvakt och hittade en som var just snorbillig och som vi faktiskt är jättenöjda med hemma. Märket heter ”Mej dej” och kostade endast 299 kronor, till skillnad från de jag tidigare tittat på som kostar ca 1.500 kronor. ”Mej dej” må vara enkelt utformad, men den har superbra mottagning, lång räckvidd och verkar väldigt tillförlitlig. Den gör jobbet bra, helt enkelt. Och jag saknar inte alls att ha kamera på babyvakten (som jag först ville ha). Vi är väldigt nöjda och rekommenderar den här babyvakten varmt till alla andra föräldrar som vill ha en. Så släng inte ut en massa hundralappar på en dyr och avancerad babyvakt, en sån här räcker finfint.

fynd

Kommentera

