Buzzador / Leverans av Nestlé-produkter


20130624-095916.jpg

Igår hämtade jag mitt sjunde Buzzador-paket hos posten. Vi skall ju testa nyttiga fruktpuréer och smoothies för barn, från Nestlé framöver. Jag skall avlägga rapport senare om vad jag själv tyckte om dem. Och naturligtvis även vad lilla Emma tyckte. Om det blir hiss eller diss.

Paketets innehåll:
7 st röda klämpåsar ”Min Frukt” á 90 g.
7 st gröna klämpåsar ”Min Frukt” á 90 g.
4 bägare (4*100 g) ”Min Frukt / Solfrukter”
4 bägare (4*100 g) ”Min Frukt / Äpple & hallon”
1 informationsbroschyr

Mitt första intryck av produkterna:
♥ De ser väldigt nyttiga ut.
♥ Emma älskar äpplemos!
♥ Praktiska förpackningar, perfekta för utflykter exempelvis.
♥ Klämpåsarna är en exakt kopia på ett helt annat märke (Ella’s kitchen).
♥ Varför heter ena bägaren ”Solfrukter” och inte vad den innehåller för frukt, som den andra bägaren gör.

20130624-101600.jpg

Det är verkligen jätteroligt att vara med på dessa kampanjer och jag kan varmt rekommendera er kära läsare att bli Buzzadorer. Här finns lite kort information om hur jag blev en Buzzador och vad det innebär. Är du själv sugen att prova på tillvaron som Buzzador kan du bli medlem gratis här.

Kommentera

