Buzzador / Slutrapport 6


20130624-094401.jpg

Min dotter och jag har nu testat och utvärderat Lego Duplo-klossar under några veckor, genom Buzzador. Som jag skrivit i tidigare inlägg, tycker jag att Lego Duplo är lite dyrt och man får inte så många klossar i start-paketen. Men det är kanonroligt att bygga med klossarna, det tycker inte bara barnen utan även vi vuxna. Man kan verkligen släppa loss sin kreativitet och fantasi. Själv älskade jag Lego när jag var liten, och det är fortfarande kul. Jag och Emma gillade dem så mycket att vi nu har köpt flera andra bygg-paket, och det lär säkert bli ännu fler med tiden!

20130624-095236.jpg

Det är verkligen jätteroligt att vara med på dessa kampanjer och jag kan varmt rekommendera er kära läsare att bli Buzzadorer. Här finns lite kort information om hur jag blev en Buzzador och vad det innebär. Är du själv sugen att prova på tillvaron som Buzzador kan du bli medlem gratis här.

Kommentera

