Gård till salu


img
Mormors och morfars gård är nu till salu. De har båda gått bort och ingen kan/vill ta hand om stället. Känns lite konstigt och sorgligt, för dit har man ju åkt så ofta som barn. Med mamma, pappa och båda systrarna. Men jag har inte varit där på flera år nu. Huset är gammalt och det har inte skötts om på länge, men marken som hör till gården är väldigt stor. Totalt 81 hektar skog, åker och äng, eller 810.000 kvm. Gården ligger inte jättelångt ifrån Göteborg, så jag kan tänka mig att en köpare kan stycka av en del mark och sälja och därmed tjäna en hel del pengar.

MormorsMorfars


MormorsMorfars2

One Response to Gård till salu

  1. moncan72 skriver:

    Mysigt. Hade jag inte redan bott mitt ute i skogen….
    =)

Kommentera

