Midsommarklänning fixad


img
Under tiden vi befann oss i Trollhättan passade jag på att shoppa en del. det blev en svart tunnstickad assymetrisk kofta, ett vårgult linne med spets, en vit topp, en vit tunika med spetsdetaljer, ett halsband och några inredningsdetaljer till hemmet. Och så hittade jag en klänning som passar till midsommar. Egentligen ville jag ha en pastellig blommig långklänning, men i alla butiker vi var inne var mönstren så grälliga eller mörka. Och den jag hittade hos MQ satt faktiskt himla bra på mig. Enkel och klassisk.

photo 2

Kommentera

