Buzzador / Test av Lego duplo


img
Igår hämtades mitt sjätte paket ut från Buzzador hos posten. Lilla Emma här hemma har fått testa att leka med byggklossar från Lego duplo. Och jag skall avlägga rapport senare om vad jag själv tyckte om dem.

Paketets innehåll:
Förutom broschyrer och ett startkit med byggklossar, innehöll paketet en hel massa rabattkuponger (20%) för just Lego duplo hos BR leksaker. Kan nog bli användbart.

Mitt intryck av produkterna:
Ganska litet set av klossar, men det är ju bara ett startkit så man får köpa till fler delar senare.
Roliga former och glada färger på klossarna.

Emmas intryck av produkterna:
Uppskattade att få öppna paketet. Det var ju fina bilder på utsidan. Slet och rev.
Gillade alla färger på klossarna.
Blev förälskad i den lilla Lego duplo-nallen som ingick.
Satt två timmar totalt igår och hittills en timme idag och bara byggde.
Gillar att bygga och plocka isär, kanske behöver köpa fler delar helt enkelt!

bild 2   
bild 3

Här finns lite kort information om hur jag blev en Buzzador och vad det innebär. Är du själv sugen att prova på tillvaron som Buzzador kan du bli medlem helt gratis här.
  

Kommentera

