Häststaty


img
Min man är inte överförtjust i hästfigurer som inredning i hemmet, men det är faktiskt jag. Och jag har aldrig ens varit en hästtokig tjej någon gång. Men hästar är riktigt vackra ståtliga djur, tycker jag. Så även om han inte tycker att det är fint med sådant hemma funderar jag ändå på att skaffa den här statyn. Den är från Sia och finns hos Borett för 1.195 riksdaler. Skulle fungera så fint ihop med vår befintliga inredningsstil. Och när jag fyllde år fick jag som present en större summa kontanter att lägga på vilken hemdekor till det nya huset jag önskade, så då är det väl fritt fram då? ;-)

horse
Svart häst ”Java”, 49 cm hög.

Kommentera

