Knickers

2012/06/04


Söta shorts med hög midja, kontrastsömmar och hjärtan. Lite pin-up-style. Finns hos Asos.

Bevingat hjärta

2012/06/04


Elastisk ring i form av ett hjärta med vingar från Mi lajki hos Nelly. Kostar endast 49 spänn. Vilket fynd!


Classic male grooming

2012/06/04


Lyxiga presenter till mannen i ditt liv. Här kommer ett hett tips på läcker hudvård och rakprodukter för killar. Märket heter ”Classic male grooming” och finns bl.a. hos Scottish fine soaps. Hud- och kroppsprodukterna doftar trä och kryddiga toner med inslag av amber, patchouli och sandelträ. Allt paketerat i snygga förpackningar.


Vi två

2012/06/04


Måndag igen ja. Hanna är i skolan och sambon på jobbet. Klockan är snart tio på morgonen och vi har intagit frukost och ett skönt bad. Emma har badat alltså, inte jag. Och nu sover hon så gott. Det går superfort för henne att somna in efter ett varmt bad. Ungefär 10 minuter efter att jag lagt henne ner med sin snuttefilt och täcke, så börjar ögonlocken falla ner. Hon är inte alls gnällig eller så som vissa andra barn kan vara när de ska sova. Det är skönt. Hon sover ungefär till mellan klockan 12 och 13 nu, så jag har har lite egen tid. Kan surfa runt och blogga lite medans jag dricker mitt morgonkaffe i lugn och ro :-)