Stajla om lite i hallen



Vi har ett stort fönster i vår inre hall hemma, där jag länge velat ha en bänk av något slag under. Så man kan sitta ner och ta på sig skorna o.s.v. Nu har jag hittat några olika varianter som skulle kunna bli perfekta där. Och så tänkte jag även skaffa ett par grå sittkuddar och en prydnadskudde dit. Kudden hittade jag på Jotex. Texten tryckt på lyder ”A place called home”. Färgerna blir bra för vi har svart, vitt, grått och olivgrönt i vår hall. Att fixa det här skulle kosta ca 2.000 kronor, vilket det helt klart kan vara värt.

One Response to Stajla om lite i hallen

  1. Em skriver:

    Super fint! Ser framför mig att det kan bli riktigt bra!

Kommentera

