Balklänningar 2012



Fick frågan från en av mina läsare om jag inte kunde tipsa om inköpsställen av balklänningar. Och jovisst kan jag det. Här kommer en liten lista på svenska sajter där man kan shoppa både enkla och lite mer exklusiva festblåsor.

JenJen House
Jenny Joseph
Balklänningar online
Dresses 4 you
Dress me up
Fashioncode
♥ You me fashion


Balklänningen på bilden finns hos ”Dresses 4 you”.

One Response to Balklänningar 2012

  1. Em skriver:

    Bra du tipsar, Ankie! Jag gillar dina tips jättemycket! Min brors dotter beställde en klänning från JenJen, fick hem den förra veckan :) super nöjd och bra service då klänningen kom 1 vecka tidigare än sagt. Å verkligen billigt också!

Kommentera

