Fotografering / Gravidfoto



Igår blev min stora mage förevigad – tack vara väninnan Nouna Andersson som är en mycket duktig fotograf. Det var roligt att äntligen ta lite bilder på detta. Kanske var det sista möjligheten eftersom jag nu är i vecka 37 och bebisen kan i stort sett ploppa ut när som helt egentligen.

Fotograferingen blev av här hemma hos mig i kök, hall och sovrum – och vi hade lite olika kläder och rekvisita till hands. T.ex. sidenband, mjukisdjur och gravidbola. Det blev både underklädesfoton och vanliga med kläder på. (Kändes till en början lite märkligt att posera i underkläder – särskilt eftersom man gått upp 25 kg – men det gick fint när man väl vant sig..;-)

Idag fick jag se några smakprov på alla bilder som togs, och jag tycker att de blev jättebra. Så himla roligt att ha foton på detta! :-) Resterande bilder kommer jag att få se inom en vecka – spännande! Jag får lägga ut några av dem här då.


Foto: Nouna Andersson (www.nounaandersson.se)

2 Responses to Fotografering / Gravidfoto

  1. Emma skriver:

    Oh kul att föreviga den fina magen! Vet du, jag gillar att följa din blogg. Du tipsar om så mycket bra och fina saker! *tummen upp*

  2. Ankie skriver:

    Roligt att du tycker om bloggen :-) Sånt man blir glad av att höra då och då :-)

Kommentera

