Födelsedag idag



Idag är det ett helt underbart vårväder här i Göteborg! Solen skiner och fåglarna kvittrar utanför. Och – det är även min födelsedag. Min 37:e faktiskt.

Vill särskilt tacka alla som ringt eller har skickat söta sms och facebook-grattis! :-)

Hittills idag har min dag sett ut så här:

  
♥ God frukost serverad på sängen
♥ Födelsedagssång
♥ Många pussar från min dotter och min sambo
♥ Vacker blomsterbukett
♥ Trevlig lunch på stan med två väninnor från jobbet
♥ Liten presentöppning

Senare i eftermiddag blir det:
 
♥ Fika med tårta tillsammans med min mamma
♥ Lite mer presentöppning

Ikväll blir det:

♥ Mer gott att äta
♥ Ännu mer presentöppning

…och firandet är inte slut där. Imorgon skall jag:
 
♥ Först besöka Baby & barn-mässan på förmiddagen
♥ Få en sista födelsedagspresent
♥ Gå ut och äta på restaurang med familjen
♥ Gå på bio med familjen


Min vackra födelsedagsbukett från imorse.

One Response to Födelsedag idag

  1. Hanna skriver:

    Åh vilket härligt firande. Njut massor! =)

Kommentera

