Sista fredagen



Sista fredagen man jobbade innan mammaledigheten börjar på onsdag i nästa vecka. Fick mig flera överraskningar i form av trevlig fin-lunch ihop med chefen tidigare på dagen, sedan presenter från mina arbetskamrater och fint tal från min chef, som inte snålade med lovorden. Blev otroligt glad och rörd för detta. Kvällen avslutades ute på mysig afterwork med elva personer. Inte ofta vi blir så många på en AW med jobbet. Höggravid som man är orkade jag dock inte hålla igång och stanna ute så länge – men det var supertrevligt :-) Stort tack, allihopa!


En sådan här lyxig chokladask från Chokladfabriken i Stockholm fick jag från mina kollegor på arbetet. Med ett fint personligt meddelande på pralinerna. Fick även med ett par supersöta babystrumpor till lillan. Det var helt omöjligt att hålla glädjetårarna tillbaka.

…och som jag tidigare sa, så kommer jag att sakna er alla väldigt mycket.

Kommentera

