Morgondagens planer



Imorgon fredag igen! Härligt! :-)

Då har jag lite mer inplanerat än att bara sitta hemma och slappa. Det är faktiskt sista fredagen jag jobbar, för på onsdag i nästa vecka är det min sista halva arbetsdag innan jag går på mammaledighet. Det här händer imorgon:

♥ Avslutnings-lunch på Avalon med min chef
♥ Afterwork på Tranquilo med en del av arbetskamraterna


Avalon hotell & restaurang, Göteborg


Tranquilo bar, Göteborg

One Response to Morgondagens planer

  1. Emma skriver:

    Trevligt :) Tranquilo bar, såg riktigt schysst ut.

Kommentera

