Nedräkning / 8 veckor kvar



Ojoj, tiden rusar iväg. Nu är det bara ca åtta futtiga veckor kvar. Snart så får vi träffas – min bebis och jag.

Samtidigt som jag längtar och ser fram emot den dagen, känns det även lite skrämmande. Är väldigt spänd på hur den här förlossningen skall gå. Kommer den bli lika jobbig som för 14 år sedan? Man minns ju inte exakt hur det var då. Tänker mycket på detta just nu och oroar mig lite. Men det är ju fullkomligt normalt. Innerst inne känner jag på mig att allt kommer att gå bra till slut.

Kommentera

