Sista arbetsdagen före semester



Yes! Äntligen jobbar man nu de sista skälvande timmarna innan man får ta ut sin mycket välbehövliga semester. Tiden går oerhört långsamt idag, gör den inte det? Och jag har res-feber! Ikväll skall jag hem och fixa det sista före resan, ta ett glas vin och bara njuta.

Lite onödigt vetande
♥ Jag har idag skrivit inlägg nummer 2300 sedan starten i slutet av oktober 2008. Det är ca 2-3 inlägg per dag, året runt. Och då har jag ju inte räknat med alla gånger jag tagit bloggpaus helt under semester- och jul-tider. Herregud..;-)

Kommentera

