Gårdagens firande



Gårdagens firande i bilder. Vi träffades i vårt konferensrum först, klockan 12.30. Vi var 13 personer, några från jobbet var tyvärr inte med. Där bjöds i alla fall på öl, cider, vin och snacks i överflöd. Var små-tipsy redan när vi ca en timme senare promenerade till bowlinghallen där vi skulle köra en tre-kamp under eftermiddagen. Golf-simulator, bilbane-race och traditionell bowling som avslutning. Ingen av mina grenar, kan jag säga. Haha, det gick svindåligt. Skyller på min ständiga hunger numera, och alla alkoholen. Ingen bra kombination. Däremot var jag såklart extremt kaxig när jag såg att de hade en mekanisk tjur i spelhallen, och skrävlade om hur grym jag hade varit på den – om den hade ingått i tre-kampen. Självklart blev jag efter tre-kampen tvingad att rida på den inför alla åskådare, innan vi gick vidare till nästa anhalt som var vätskekontroll på Ritz. Klarade att hålla mig kvar på tjuren i 39 sekunder, vilket i och för sig var mer än chefen grejade. För jag såg naturligtvis till att tjur-skötaren även kallade upp honom för en rid-tur..;-) Kvällen slutade med en mycket god middag – och efterföljande brownie på Joe Farelli’s, Avenyn. Det blev ett rejält fuskande med min pågående diet som ni förstår, men ibland får man ju unna sig lite extra..;-)


Sebastian och Oscar.


Eva och Emelie.


Eddie, Oscar (får massage) och Rolf.


Jacob och Eddie.

Kommentera

