Correct, conceal & cover



Skall testa ett mineralpuder jag hört mycket gott om. Det verkar vara en hel del andra tjejer som rekommenderar den, om man letar efter info på nätet. Det handlar om märket Sheer cover. Ni har säkert sett reklam om den på TV. Jag har i alla fall beställt en puder, en concealer och en primer idag. Inte så billigt, men okej. Primern utsågs förresten till vinnare av bästa primer i ”Tara beauty awards 2010”.

One Response to Correct, conceal & cover

  1. Ankie skriver:

    Har testat mitt mineralpuder och concealer nu, under några dagar. Jag gillar dem skarpt och rekommenderar er andra att prova detta också! Hudens yta blir mindre blank och dessutom mycket slätare. Jåller hela dagen utan att man behöver bättra på med puder..:-)

    Tyvärr har mitt paket med primer inte kommit ännu, så den har jag inte kunnat testa. Jag kör med en tonad dagcreme som underlag tillsvidare. Får återkomma med redension av primern här senare.

Kommentera

