JorgObé



Ny dansk hudvård kommer till Sverige. Trött på finnar, tilltäppta porer och oren hy? Ta upp kampen till en högre nivå. JorgObé är en unik peel-off-mask som blixtsnabbt skall rena huden från orenheter på ett ytterst effektivt sätt. Produkten har sedan 2010 gjort stor succé i Danmark. Jag betällde ett prov-kit här idag och tänker testa själv.


JorgObé – Supereffektiv peel-off-mask.


Uppdaterat: Har nu gjort ett test av denna ansiktsmask. Läs gärna resultatet här.

3 Responses to JorgObé

  1. Madeleine skriver:

    Vad tyckte du om masken? Funderar själv på att prova, men vill gärna höra vad du tyckte?
    Har det fungerat bra med leveranser? Inget fuffens?

  2. Ankie skriver:

    Hej, Madeleine! Jag har inte fått hem mitt prov-paket med posten ännu. Lovar att återkomma här när jag har fått den och kunnat testa :-)

  3. Ankie skriver:

    Har nu gjort ett test av denna ansiktsmask. Läs gärna resultatet här:

    https://ankiekjellberg.wordpress.com/2011/06/06/min-test-av-jorgobe/

Kommentera

