Jätteblomma



Oj, snacka om stor blomdekor. Den här klänningen med sin jätteros mitt fram väcker nog en del uppmärksamhet. Kommer från ”DramaQueen” och säljs online hos Haléns bl.a.

2 Responses to Jätteblomma

  1. Anna Sevo skriver:

    Hej, ja visst är den cool och annorlunda :-) Nästa gång du lånar bilder från oss får du gärna länka tillbaka till produkten på vår sida så blir vi ännu gladare. Vi på Halens önskar dig en fantastiskt torsdag.

  2. Ankie skriver:

    Hej, Anna och tack för besöket på min blogg (ankie.se)

    Hmmm, i texten står det klart och tydligt angivet både ”Haléns” och en länk tillbaka till er. Jag lämnar alltid tillbaka-länk och företagsnamn när jag bloggar om någon produkt man kan köpa. Däremot vill jag helst inte länka direkt till produkten, eftersom ni förmodligen i framtiden kommer att ta bort produkten när den sålts ut – och då blir alla mina länkar trasiga på bloggen. Ha det gott!

Kommentera

