Bikini-tips



Fin bikini jag hittade på nätet idag. Är lite sugen på att beställa. Vitt är alltid snyggast mot solbränd hud.


Bikini från sommarnyheterna hos Abecita. Broderade rosor, volangkanter och påsydd liten kjol på nederdelen. Överdel kostar 540 kronor, nederdel kostar 460 kronor.

4 Responses to Bikini-tips

  1. Hanna skriver:

    Jag tyckte den var supersöt och skulle precis skrivit Köp! när jag såg priset. Sjukt! är det enda jag kan tänka nu =/

  2. Ankie skriver:

    Håller med dig, tycker en tvådelad bikini ska kosta max 500 totalt. Och då får det ju gärna vara en som håller längre än en sommar. Köpte en förra året som tappade sitt tryck och missfärgades nästan med en gång, det var trist.

  3. Hanna skriver:

    Håller med dig i både peng och hållbarhet =/

  4. Ankie skriver:

    Jag hittade dock ett nät-erbjudande på de båda delarna, med 50% rabatt på den dyraste. Så totalpriset skulle bli litelite billigare. Men, jag har inte bestämt mig ännu. Tänkte gå och se och klämma på den i butik först ;-)

Kommentera

