Födelsedagsmiddag igår



Igår firade jag och familjen min födelsedag på indiskt vis. Min sambo hade bokat bord på småmysiga Maharani – the taste of India, här i Linné. Älskar indisk mat. Vi måste åka till Indien någon gång alltså. Dock inte i sommar – och inte nästa sommar heller – allt är redan inplanerat då. Maten var i alla fall kanon-god (men stark). Fick ju klämma is oss några indiska Cobra-öl till..;-) Rekommenderar stället varmt. Man kan enkelt mysa bort ett par timmar här inne.

Det var för övrigt helt hysterisk emellanåt igår. Folk ringde och sms:ade hela dagen. Tror det blev något av ett rekord på min Facebook-wall, där typ 60 av mina vänner lämnat födelsedagshälsningar. Tack för dessa! :-)


Kommentera

