Trettiosex



Idag är jag 36 år. Hu, vad gammalt..;-) Jag har tagit ledigt från jobbet bara för att gå hemma och gotta mig, sova länge och så. Superskönt! Längesedan man var ledig när man fyllde år.

Tack för alla hälsningar idag! Vaknade av att min iPhone aldrig ville sluta plinga av alla sms och meddelanden på Facebook..:-) Och dagen har ju bara börjat!

Nu skall jag strax gå ut och handla bakelser, min mamma kommer över och fikar hemma. Skall dessutom passa på att hälsa på min lilla tös som gör sin första praktik-dag idag här i Linné. Skall bli kul att se hur hon har det på sitt ”jobb”.

Ikväll vankas det indisk middag på restaurang med familjen. Ser fram emot detta.

Kommentera

