Fyra komma fyra



Okej, jag har visst missat att rapportera här hur det gick med min Quickstart-diet? Resultat blev det i alla fall, även om jag hade hoppats på lite till. Jag vägde vid starten 68,4 kg och efter ungefär 12 dagar så slutade jag på 64 kg..:-)

Jag fuskade dessutom några gånger. Åt bl.a. en ljuvlig alla-hjärtans-dag-7-rätters-meny, åt en grekisk arbets-lunch vid ett tillfälle och var på någon AW. Åt ju dessutom inte bara pulvret enbart – det hade jag aldrig stått ut med så länge – jag lade även till hårt bröd, frukt, bär samt lite godare soppa (utan pulver), vissa dagar. Så hade jag bara kört med Quick-start-paketen stenhårt kanske det hade blivit ännu bättre resultat?

Det betyder i alla fall en viktminskning på 4,4 kg och det känns verkligen att jag tappat dem. Kan plötsligt få på mig kläder som jag inte kunde få på mig utan våld, precis före dieten. Så det är jättebra. Men jag tänker fortsätta ligga lite lågt med maten framöver också, jag går som sagt gärna ner ca 4 kg till. Runt 58-60 kg är min ideal-vikt som jag alltid haft tidigare.

Kommentera

