Födelsedagspresent?



Vad önskar jag mig i födelsedagspresent egentligen? Jag fyller ju snart år. Igen. Den här gången blir det 36. Blä, det är ju hur mycket som helst.

Tro mig, jag har verkligen funderat på presenter ett bra tag nu. Jag får alltid frågan vad jag önskar mig, från vänner och familj och oftast vet jag exakt vad jag vill ha eller behöver. Men den här gången är det riktigt svårt.

♥ Det är klart, en dag eller weekend på SPA igen är ju alltid väldigt mysigt att kunna inkassera.

♥ Och det hade varit kul att äga en iPad, kanske. Jag älskar verkligen designen och funktionaliteten hos både iPhone, iPad och iPod. Min dotter har redan en iPod och jag har en iPhone 4. Då är det ju enkelt att räkna ut vilken gadget som fattas hemma hos oss..;-)

♥ Och glitter såklart. Vilka tjejer gillar inte glittriga grejer? Kan man få för mycket av guld och silver? Något jag saknar alldeles särskilt är mina stora namn-örhängen i guld. Jag beställde dem från USA med mitt namn på. Tyvärr råkade jag tappa bort det ena och tyvärr finns inte längre företaget som tillverkade dem kvar. Snark. Har dock nyligen sett att de har liknande stora ringar med ens namn hos Smycka i Nordstan, men de kostar ju en liten slant.


Bild: Accessorize

One Response to Födelsedagspresent?

  1. Hanna skriver:

    *skrattar gott åt olikheterna* Hade jag fått ett smycke hade jag blivit förbannad.

Kommentera

