Tvåtusen inlägg



Okej, det här är tydligen mitt 2000’e inlägg i bloggen, som nu har funnits i exakt 745 aktiva dagar. Det blir i genomsnitt ca 3 inlägg per dag. Rätt bra jobbat, tycker jag..:-)

Vem kunde ana att jag skulle fastna så för att skriva här varje dag? När en kompis till mig en gång för tre år sedan sa ”Jag tycker du borde starta en blogg” höll jag först på att garva ihjäl mig. Tyckte inte det var min grej alls. Verkade jobbigt, helt enkelt. Men nu i efterhand är jag glad att jag började. Det är jätteroligt att skriva av sig lite då och då. Att tipsa om alla fina saker man hittar överallt – för jag är besatt av vackra saker som kan pigga upp vardagen. Det är också jättekul att få mejl från er som läser här – ni som inspirerats och gillar vad jag gör.

Ett stort plus är också att när jag blir riktigt gammal finns allt jag skrivit och varit med om fortfarande bevarat för alla att läsa. Familj, släktingar och vänner. Exakt vad jag gjort, till exempel resor, utflykter, shopping och annat roligt man haft för sig. Som en dagbok ungefär. Alla borde ha en egen blogg!..;-)

Kommentera

