Nyshoppat / v.43-2010



Nu har jag varit i farten och handlat igen. Ja, jag håller ju på att rensa ut garderoberna hemma. Jobbade i 2,5 timmar sent igår kväll och blev av med 2,5 stora kassar kläder. Till att börja med. Vissa saker gavs bort inom familjen och vissa skall skänkas till välgörenhet. En del plagg är extremt lite använda. För jag har (hosthost) gått upp lite i vikt det senaste året.  Trots min lilla utrensning blev det i alla fall 90 plagg upphängda på galgar igår, och en hel del invikt bland toppar och linnen. Ja, jag är en shopaholic..:-)

Jag har fortfarande mycket kvar att gå igenom: byxor, jeans, skjortor, en del av klänningarna, kjolar, jackor, skor och inte minst underkläder. Tänkte ta det idag efter jobbet. Skönt att få det hela gjort, känns skönt.

Den här klänningen med spetsöverdel och rosett i midjan, samt ett par byxor med matchande kavaj har jag i alla fall beställt på nätet idag.

One Response to Nyshoppat / v.43-2010

  1. Sara skriver:

    Riktigt fin!

Kommentera

