Köpenhamn / Dag 2



Några fler bilder från Köpenhamn.


Jag och min fina storasyster Ami på hotellet ”The Square” där vi bodde.


Självklart gjorde vi även ett besök på ”Glyptoteket” som är ett jättefint museum.


Så här ser det ut när man kommer in där. Schysst va?


Min sötnos vid den vackra statyn av damen med alla sina små bebisar.


Vi gick till en Australiensisk restaurang där det bl.a. fanns krokodil och känguru på den ovanligt spännande men skumma menyn. Min efterrätt hette ”Death by chocolate” och bestod av 7 små olika chokladdesserter och glass. Jag överlevde faktiskt..;-)

Kommentera

