Nu drar jag iväg



Nu har jag precis packat upp efter hotellvistelsen här i Göteborg. Och strax skall jag packa ner nytt i resväskan igen. Puh. Crazy. Skall ju till Köpenhamn hela helgen. Men det ska bli roligt – jag älskar den staden – och himla kul att träffa min storasyster igen också..:-) Det var längesedan nu, eftersom hon bor nere i Skåne.

Vi åker direkt efter jobbet imorgon – vilket innebär att det blir tunnsått med blogginlägg i ett par dagar. Tar inte med min laptop den här gången nämligen. Så ha det så bra allihopa så ses vi senare!

Förresten så blev golvet snyggt. Kanske något mörkare än vad vi trodde det skulle bli, men det ser fräscht och nytt ut.

Kommentera

